PAŽNJA: UPOTREBOM OVOG INTERNET SAJTA POTVRĐUJETE DA STE PROČITALI, RAZUMELI I PRIHVATILI SVE NAVEDENE USLOVE KORIŠĆENJA (U DALJEM TEKSTU “USLOVI”) I SLAŽETE SE DA STE OBAVEZNI DA IH POŠTUJETE, KAO I SVE DRUGE PRIMENLJIVE ZAKONE I PROPISE. UKOLIKO NE PRIHVATATE OVE USLOVE, NEMOJTE KORISTITI OVAJ INTERNET SAJT.
Uslovima korišćenja ŠLIC web prodavnice definisana su pravila koja korisnicima ove usluge (dalje u tekstu :“Korisnik“ ili „Kupac“) omogućavaju kupovinu odeće, obuće i drugih proizvoda iz asortimana ŠLIC web prodavnice (dalje u tekstu: „Proizvoda“), a u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima koji regulišu ovu oblast. Uslovima korišćenja ŠLIC web prodavnice precizirane su posledice koje snose ŠLIC i Korisnik, a koje mogu biti uzrokovane nepoštovanjem definisanih pravila.
ŠLIC zadržava pravo promene Uslova korišćenja, shodno novim elementima ponude i/ili zakonske regulative, zbog čega bi Korisnik pre svake kupovine trebalo da proveri informacije u vezi sa Uslovima korišćenja.
1. Upotreba internet sajta
Sav materijal na ŠLIC internet sajtu (u daljem tekstu “Sajt”) je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima, Zakona o žigovima ili drugih zakona iz oblasti intelektualne svojine. Osim ukoliko je drugačije naznačeno na drugom mestu na ovom sajtu, sav sadržaj možete pregledati, kopirati, štampati ili preuzimati isključivo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu i u informativne svrhe, pod uslovom da sve naznake o autorskim pravima ili drugim vlasničkim informacijama koji su sadržani u originalnom dokumentu zadržite u svim kopijama. Ne možete menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe.
2. Privatnost podataka
Da bi kupovina Korisnika bila uspešno obrađena potrebno je da Kupac unese tačne podatke o imenu i prezimenu, kontakt telefonu, e-mail adresi i adresi isporuke, a u slučaju pravnog lica: tačan naziv pravnog lica, adresu sedišta, ime i prezime kontakt osobe koja u ime pravnog lica realizuje kupovinu, telefon kontakt osobe, email kontakt osobe, PIB i matični broj pravnog lica. Uz pomoć tih podataka ŠLIC će biti u mogućnosti da Kupcu isporuči kupljenu robu. Trenutni status kupovine Kupac može da proveri na stranici www.slic.rs pod uslovom da se registrovao i ima kreiran korisnički nalog kome pristupa uz pomoć korisničkog imena (odnosno e-mail adrese) i šifre koja mu je prosleđena ili koju je sam uneo prilikom prve registracije.
Lični podaci, podaci o pravnom licu, uključujući i podatke o IP adresama sa kojih Kupac pristupa www.slic.rs neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe, ukoliko Kupac nije izrazio saglasnost za navedeno. Za sva dodatna pitanja Kupac može kontaktirati Prodavca putem email-a: office@slic.rs
3. Registracija
Registracija nije obavezna da bi se kupovina realizovala.
Da bi se Kupac registrovao, mora imati najmanje 18 godina.
Kupac snosi svu odgovornost za tačnost i potpunost podataka koji su uneti prilikom registracije na www.slic.rs.
Nakon završetka procesa registracije Korisnik stiče mogućnost za pristup pojedinim personalizovanim sadržajima kao što su podaci o narudžbini, pregled liste želja ili status kupovine. Korisnik registracijom potvrđuje:
- da je u potpunosti upoznat i da prihvata Uslove korišćenja ŠLIC web prodavnice.
- tačnost i potpunost u obrascu navedenih podataka
- da daje izričitu saglasnost da ŠLIC može, u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka, obrađivati lične podatke naznačene u porudžbini za potrebe vlastitih evidencija i pružanja drugih usluga i da ŠLIC navedene podatke može davati trećim licima u svrhu izvršavanja usluge isporuke, zaštite korisnika usluga ŠLIC web prodavnice kao i sprečavanja eventualnih zloupotreba.
Registrovani korisnici su u obavezi da sve vreme čuvaju pristupnu lozinku koja im je potrebna za korišćenje ŠLIC web prodavnice, kao i da istu nikada ne otkrivaju trećim licima. Ukoliko prekrše ovu obavezu, korisnici to čine na isključivu sopstvenu odgovornost i snose u potpunosti odgovornost prema oštećenima za svaku štetu nastalu takvim korišćenjem njihovog naloga.
4. Naručivanje (sa i bez registracije)
Kupac ima mogućnost da prosleđuje svoje porudžbine ŠLIC-u putem ŠLIC web prodavnice i bez prethodne registracije na stranici www.slic.rs. Ako Kupac odabere opciju kupovine bez registracije, on je opet dužan da unese podatke koji su neophodni kako bi porudžbina bila obrađena i procesuirana, s tim što se ti podaci ne čuvaju u bazi korisnika, niti Kupac može prilikom sledeće kupovine da koristi te podatke ili pregleda detalje svojih porudžbina, ili liste želja.
Kupac koji je izvršio proces registracije, prilikom sledeće kupovine unosi samo korisničko ime i šifru i ima mogućnost pregleda i izmene svog naloga, pregleda kupovine i mogućnost pregleda i izmene liste želja.
Porudžbina putem sajta je moguća za sve proizvode koji pored naziva i fotografije imaju dugme „UBACI U KORPU“. Porudžbina se ostvaruje klikom na to dugme i na taj način željeni proizvod dospeva u korpu. Sadržaj korpe Kupac može pregledati, menjati i poručiti.
Kupac prilikom poručivanja ima mogućnost da izabere način plaćanja.
5. Prijem porudžbine od strane ŠLIC web prodavnice
Nakon zaključenja porudžbine, na ekranu će se ukazati poruka da je porudžbina uspešna i na email koji je Kupac ostavio kao kontakt biće prosleđena potvrda da je porudžbina primljena od strane ŠLIC-a. Ukoliko Kupac ne dobije poruku, potrebno je proveriti ispravnost email adrese koju je ostavio prilikom registracije ili porudžbine i prijaviti problem na email info@slic.rs.
ŠLIC zadržava pravo da u slučaju da postoji izvesna kontradiktornost ili nejasnoća u registrovanim podacima Kupca ili samoj narudžbenici, pre dalje obrade iste izvrši proveru u cilju validacije podataka koje je Korisnik naveo i kontaktira ga mejlom ili telefonskim putem radi ispravljanja nejasnoća i što efikasnije realizacije isporuke naručenih proizvoda.
ŠLIC takođe zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporuči raspoložive od izabranih proizvoda, a o čemu će prethodno obavestiti emailom ili putem telefona Kupca, uz dogovor i napomenu o isporuci preostalih proizvoda.
ŠLIC zadržava pravo otkazivanja porudžbine o čemu će Kupac biti obavešten putem emaila koji je naveo prilikom registracije/narudžbe, ili telefonom.
Po prijemu porudžbine i obavljenoj validaciji podataka o Kupcu ili porudžbini, ŠLIC pristupa obradi porudžbine. O svakoj promeni statusa porudžbine ŠLIC će obaveštavati Kupca upućivanjem notifikacionog emaila na kontakt email adresu koju je Kupac ostavio na sajtu www.slic.rs.
6. Rezervacije
Proizvodi koje Kupac stavi u korpu u procesu kupovine nisu rezervisani čak i nakon zaključenja porudžbine. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde od strane Prodavca, a koju će ŠLIC dostaviti Kupcu pisanim putem u vidu email obaveštenja.
ŠLIC zadržava pravo da i nakon slanja potvrde Kupcu da je u mogućnosti da poručene proizvode isporuči, otkaže deo ili kompletnu porudžbinu u slučaju da nije u mogućnosti da poručeni proizvod isporuči, ali će o svemu tome i eventualnom rešenju informisati Kupca putem e-maila.
7. Cene
Cene proizvoda su izražene u dinarima. ŠLIC No.1 nije PDV obveznik. Prikazani proizvodi na sajtu www.slic.rs su podložni promenama cena sve do potvrde kupovine, odn. porudžbine. ŠLIC garantuje cenu na dan kupovine, bez obzira na eventualnu promenu cene pre izvršene isporuke.
ŠLIC zadržava pravo na promenu cena pojedinih artikala realizuje na dnevnom nivou, a sve u cilju obezbeđivanja pogodnosti Kupcu tokom trajanja promotivnog perioda i akcija, o čemu će Kupac biti jasno i blagovremeno informisan.
7.1. Izjava o konverziji
Obzirom da su cene izražene i u stranim valutama, dužni smo napomenuti sa će sva plaćanja (i u zemlji i iz inostranstva) biti procesuirana u srpskoj valuti – dinaru (RSD). Tačan iznos koji će biti naplaćen sa kreditne kartice (prilikom plaćanja iz inostranstva) će biti konverzija cene iz Evra u srpski Dinar prema aktuelnom kursu Narodne banke Srbije. Kada se zadužuje kreditna kartica iz inostranstva, ista suma se konvertuje nazad u lokalnu valutu prema kursu asocijacije koja je izdala kreditnu karticu. Kao rezultat ovih konverzija, postoji mogućnost da dodje do malih razlika sa originalnom cenom koja je istaknuta na sajtu www.slic.rs.
8.Plaćanje
ŠLIC web prodavnica omogućava plaćanje artikala iz svoje ponude uplatnicom na šalteru banke, pošte ili putem e-banking aplikacija, fizički – plaćanje pouzećem kao i plaćanje platnim karticama.
Način plaćanja Kupac bira u poslednjem koraku zaključenja porudžbine na web sajtu www.slic.rs.
8.1. Plaćanje uplatnicom
Uplata se realizuje na osnovu podataka sadržanih u elektronskoj formi uplatnice koja se generiše u trenutku kada je ŠLIC potvrdio porudžbinu Kupca u svom sistemu. Ovu uplatnicu ŠLIC će dostaviti Kupcu putem e-maila. Popunjavanje polja “Poziv na broj” prilikom realizacije uplate je obavezno jer je ono vezano za identifikacioni broj transakcije, odnosno porudžbine na koju se uplata odnosi.
ŠLIC isporučuje Kupcu samo artikle za koje je primio potvrdu o uplati od svoje banke. Nakon prijema informacije od banke ŠLIC će promeniti status porudžbine iz “NOVO” u status “Spakovano – spremno za isporuku”. Nakon slanja paketa Kupcu, porudžbina dobija status „POSLATO“, a kada Kupac preuzme pošiljku, status – „Dostavljeno.“
8.2. Plaćanje platnom karticom
Ukoliko Kupac kao način plaćanja izabere platnu karticu potrebno je da u sledećem koraku unese potrebne parametre na osnovu kojih će njegova transakcija biti autorizovana. Unos podataka obavlja se na stranici koja je deo sistema za plaćanje Banke Intesa koja i pruža uslugu procesuiranja kartice.
Nakon uspešnog završetka procesa autorizacije, sredstva na platnoj kartici Kupca se rezervišu u iznosu porudžbine koju je kreirao. Ukoliko ŠLIC u celosti potvrdi porudžbinu rezervisana sredstva će biti realizovana u celosti i Kupcu će biti prosleđen email sa ovom tom informacijom.
Ukoliko ŠLIC nije u mogućnosti da u celosti realizuje porudžbinu Kupca on će ga o tome obavestiti putem emaila ili telefonski. U slučaju da Kupac pristane na korekciju porudžbine, ŠLIC će potvrditi porudžbinu i realizovati manje sredstava Kupca od inicijalno rezervisanih. Ukoliko Kupac želi da otkaže porudžbinu usled nemogućnosti da je ŠLIC celu isporuči, ŠLIC neće potvrditi porudžbinu i sredstva Kupca će biti skinuta sa rezervacije u narednih 24h (u zavisnosti od banke čiju karticu Kupac koristi).
8.3. Plaćanje pouzećem
Kada Kupac izabere način plaćanja pouzećem, ŠLIC najpre šalje potvrdu na mejl o prijemu porudžbine, a kada porudžbina bude spremna za slanje i poslata – obaveštenje o slanju pošiljke na adresu.
ŠLIC se obavezao da iznos troškova transporta/isporuke u Srbiji snosi on, ali kada je u pitanju plaćanje pouzećem, Kupac ima dodatni trošak na ime prenosa novca/otkupnine koji plaća Pošti Srbije odn. Kurirskoj službi, a koji iznosi 1% od označene vrednosti, a minimalno 20 dinara.
Kada su u pitanju kupci van teritorije republike Srbije, ŠLIC obračunava očekivane troškovima transporta na osnovu mase pošiljke i zemlje u koju se porudžbina šalje po zvaničnom cenovniku Post Export-a i ti troškovi se obračunavaju zajedno sa porudžbinom artikala koje je Kupac odabrao i vidljivi su na računu koji Kupac plaća putem platne kartice (Kupci iz inostranstva kupovinu mogu obaviti isključivo putem platnih kartica.)
Ukoliko Kupac ne izvrši plaćanje po porudžbini u roku 24 časa od trenutka njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 24 časa plaćanje po toj porudžbini nije moguće, ali Kupac može napraviti novu porudžbinu i izvršiti uplatu po njoj.
Za porudžbine kreirane petkom ili za dane vikenda rok za realizaciju uplate je umesto 24 časa je ponedeljak do 16h.
9. Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
10. Povraćaj sredstava (novca)
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ŠLIC je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
11. Isporuka
Web prodavnica www.slic.rs ima zaključen Ugovor sa PTT SRBIJA na teritoriji Republike Srbije i kurirskom službom „Post-express“. Više o isporuci možete pogledati na stranici Informacije o dostavi.
ŠLIC inicira usluge kurirske službe tek kada je primio uplatu i promeni status porudžbine u “Spakovano – spremno za isporuku”.
Ako je porudžbina izvršena preko vikenda (subota i nedelja) ili tokom praznika isporuka se vrši prvog sledećeg radnog dana.
12. Reklamacije
Kupac ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu.
Svoj zahtev za reklamaciju na proizvode kupljene u ŠLIC web prodavnici Kupac može prijaviti ŠLICu upućivanjem e-maila na adresu office@slic.rs ili katarina@slic.rs najkasnije 8 dana od datuma isporuke porudžbine. Obavezan deo sadržine Zahteva za reklamacije jeste broj transakcije po kome je transakcija realizovana.
ŠLIC će na upućen zahtev odgovoriti saglasno zakonski definisanim rokovima, prosleđivanjem reklamacionog lista na e-mail koji je Kupac označio kao kontakt u kome će biti sadržana i odluka ŠLICa o daljem postupanju po pitanju prosleđene reklamacije.